Informacja o działalności ZSE w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo

Informacja o działalności Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo

Gdzie się znajdujemy?                                       

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego znajduje się przy ul. Przedborskiej 39/41 w Radomsku. Do budynku prowadzi jedno wejście główne od strony ulicy z podjazdem dla niepełnosprawnych oraz wejście od tyłu z parkingu szkoły.

Czym zajmuje się szkoła?

Jesteśmy szkoła publiczną, ponadpodstawową.

Nauka w szkole jest bezpłatna.

Dyrektorem szkoły jest Pani Małgorzata Kołodziejska.

Sekretariat szkoły czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Można tutaj:
Złożyć dokumenty w celu przyjęcia do szkoły.
Uzyskać dokumenty o przebiegu nauczania.

Możesz się skontaktować:

Telefonicznie dzwoniąc na numer 44 682 12 09

Wysłać e-mail na adres: sekretariat@zseradomsko.edu.pl

Napisać pismo i wysłać je na adres:

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego
ul. Przedborska 39/41
97-500 Radomsko

Jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnościami

Możesz skorzystać z tłumacza migowego. Trzeba powiadomić urząd 3 dni wcześniej, że tego potrzebujesz.

Osoba słabosłysząca może skorzystać z pętli indukcyjnej.

Do budynków szkoły można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynkach szkoły nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.

W budynku szkoły nie ma windy.

Przed wejściem do budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Informacja o działalności Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku w języku łatwym do czytania ETR i tekstem odczytywalnym maszynowo – POBIERZ PDF

Skip to content